Często zadawane pytania

Poniżej znajdują się przykładowe pytania i odpowiedzi. Jeśli jednak nie znalazłeś tutaj rozwiązania swojego problemu, możesz się z nami skontaktować przez formularz



Zamówienia

Jak znaleźć produkt, który chcę kupić?

Wystarczy odszukać produkt według kategorii na pasku głównym. Wszystkie produkty są uszeregowane według kategorii głównych lub funkcjonalności (np. zbiorniki stacjonarne).

Znalazłem interesujący produkt, ale nie ma go w magazynie. Co robić?

Prosimy o sprawdzenie dostępności korzystając z danych kontaktowych zaprezentowanych na stronie – mailowo lub telefonicznie +48 61 66 09 444.

Wybrałem już, co chcę kupić. Jak dokonać zakupu?

Wystarczy dodać wybrany produkt do koszyka i uzupełnić dane, niezbędne w procesie obsługi zamówienia.

Nie chcę lub nie mogę złożyć zamówienia przez Internet. Co robić?

Poprosimy o przekazanie takiej informacji mailowo lub telefonicznie. Odpowiemy niezwłocznie jak to będzie możliwe.

Dostawa

Jakie są koszty wysyłki towaru?

Zbiorniki dostarczane są za pośrednictwem wybranych firm transportowych, w zależności od parametrów poszczególnych Towarów. Kierowcy udostępniają Kupującemu (lub Osobie wyaznaczonej jako odpowiedzialnej za przyjęcie dostawy) towar na skraju skrzyni ładunkowej, podczas realizacji standardowej usługi dostawy.

Inne, niestandardowe metody dostawy takie jak na przykład: auto z windą, muszą być każdorazowo zgłoszone Obsłudze Sklepu przed złożeniem zamówienia, a informacja o nich musi zostać wprowadzona w polu "Uwagi" w zamówieniu. Tego typu dostawy wymagają każdorazowo indywidualnych uzgodnień z Obsługą Sklepu, a opłaty za dostawę mogą się wówczas różnić od standardowych.

Więcej informacji na temat dostawy, znajduje się w zakładce "Dostawa i zwroty".

Jak wygląda zamówienie z dostawą do domu?

Odbiór osobisty prosimy zapisać w uwagach do zamówienia. Każdorazowo otrzymają Państwo powiadomienie o dostępności towaru, dacie odbioru i godzinach pracy. Podczas odbioru osobistego należy bezwzględnie przestrzegać aktualnych zasad związanych z Covid-19.

Jak wygląda odbiór osobisty z paczkomatu?

Każdorazowo otrzymają Państwo powiadomienie od Przewoźnika w którym paczkomacie i do kiedy będzie pozostawiony towar. 

Czy mogę otworzyć paczkę przy kurierze?

W zależności od świadczonych przed podwykonawcę usług i stosownie do czasu pracy kuriera mogą Państwo otworzyć paczkę. Od momentu doręczenia w przypadku zauważenia jakichkolwiek nieprawidłowości mogących być konsekwencją procesu dostawy – należy zawiadomić sklep, podając numer zamówienia. Skontaktujemy się z firmą kurierską na spisanie protokołu. Czas Państwa reakcji od momentu dostawy wynosi 7 dni kalendarzowych.

Gwarancja

Jaką otrzymam gwarancję?

Dokumenty gwarancyjne otrzymają Państwo każdorazowo w trakcie dostawy towaru w zależności od typu zamówionego produktu.

Jak mogę zgłosić chęć zwrotu towaru?

Zgłoszenie zwrotu mogą Państwo dokonać adresując wiadomość na adres: serwis@e-zbiorniki.pl, lub sklep@e-zbiorniki.pl       

Chcę odesłać towar do sklepu. Jak zaadresować paczkę?

Kingspan Water & Energy sp. z o.o.

ul. Topolowa 5

62-090 Rokietnica

Kiedy tracę prawo zwrotu towaru?

Zgodnie ze standardowymi warunkami gwarancji – reklamacja nie zostanie uznana w przypadkach opisanych w karcie gwarancyjnej.